00,00 Kč

V nákupním košíku nemáte žádné položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamační řád

Provozovatelem internetového obchodu www.urbanbrands.cz je:
Urban Brands, s.r.o., Švermova 36, 974 04 Banská Bystrica, Slovensko, IČO: 45578028, DIČ: 2023055364, IČ DPH: SK2023055364,
Urban Brands CZ, s.r.o., Revoluční 1082/8, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, Česká republika, IČO: 24163236, DIČ: CZ24163236.

My v eshopu www.urbanbrands.sk se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe jak umíme a poskytovat nejlepší a nejrychlejší služby. Stále jsme však jen lidé a tak se i přes naši snahu může stát, že něco se prostě pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás objednali, nebo jej chcete vrátit, přečtěte si prosím následující informace.

Záruční doba a reklamace zboží

Záruční doba na zboží objednané v eshopu www.urbanbrands.cz je standardně 24 měsíců, v případě produktů eastpak poskytuje výrobce prodlouženou záruku 30 let – není-li uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu.

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutno oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na info@urbanbrands.cz nebo telefonicky v pracovní dny na +421 917 179 222. Pozdější reklamace neuznáváme.

Při reklamaci zboží vložte reklamované zboží do krabice/obálky spolu s vyplněným REKLAMAČNÍM PROTOKOLEM. Zásilku zabalte tak, aby nedošlo v přepravě k poškození. Použijte větší krabici či plastový sáček než vrchní ochranu. Odešlete balíček zdarma přes zásilkovnu - nahlaste kód 95657478. Nejbližší pobočku naleznete na www.packeta.cz/pobocky. Pokud zvolíte jiný způsob doručení, adresa pro vrácení je BM Log. Service spol. s.r.o., Logistický areál Everest, Pěstitelská 9, 821 04, Bratislava. V tom případě však dopravu nehradíme.

Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na rychlém vyřešení problému: Oznámení musí obsahovat seznam vadného zboží, kód zboží, číslo faktury, stručný popis závady a jiné dodatečné informace v závislosti na druhu zboží. V případě, že kupující reklamuje závady zboží, na které se vztahuje záruka podle platných Všeobecných obchodních podmínek, případně podle platného právního řádu, provede provozovatel nebo výrobce zboží odstranění závady formou opravy, výměny vadné části nebo výměny celého zařízení (zboží) za bezvadné. případně jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo Vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím Vám bude doručen reklamační protokol.

Délka záruční doby je uvedena na naší webové stránce v detailech produktu. Pokud tam uvedena není, je stanovena zákonem na 24 měsíců.

Záruka se také nevztahuje na závady způsobené neodbornou obsluhou, nepřiměřeným zacházením, použitím či instalací, která je v rozporu s uživatelskou příručkou nebo na závady způsobené nadměrným mechanickým opotřebením. Dále se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách. Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do zboží osobou, která k provedení zásahu nebyla výslovně provozovatelem nebo výrobcem zboží zmocněna.

Postup při vrácení / reklamaci zboží

Pokud se vám produkt, který jste si objednali nelíbí nebo nesedí - nemusíte se bát. Jednoduše nám bezplatně pošlete zboží zpět a my vám vrátíme peníze.

Postup pro vrácení

  1. Do krabice/obálky vložte nepoužité zboží a vyplněný protokol, který naleznete na tomto odkazu.
  2. Zásilku zabalte tak, aby nedošlo v přepravě k poškození. Použijte větší krabici či plastový sáček než vrchní ochranu.
  3. Odešlete balíček zdarma přes Zásilkovnu (Packetu) - nahlaste kód 95657478. Nejbližší pobočku naleznete na www.packeta.cz/pobocky. Pokud zvolíte jiný způsob doručení, adresa pro vrácení je BM Log. Service spol. s.r.o., Logistický areál Everest, Pěstitelská 9, 821 04, Bratislava. V tom případě však dopravu nehradíme.
  4. Peníze budou vráceny do 14 dnů.

Podmínky vrácení

  • Zboží je nutno vrátit do 30-ti dnů od jeho převzetí.
  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepicí páskou, pro účel dopravy)
  • Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

Od smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:

  • Zboží je mechanicky poškozeno.
  • Zboží má známky používání.
  • Zboží není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd., bylo-li k němu dodáno).
  • Zboží bylo objednáno speciálně na objednávku (ověřte si mailem nebo telefonicky).
  • Když to povaha výrobku neumožňuje (podle zákona – zboží ke stažení, v elektronické podobě).

V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

Od 1.2.2016 si zákazník může jakákoli svá práva a nároky vůči prodávajícímu uplatňovat i v rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zajišťuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO). Stejně tak nároky prodávajícího vůči kupujícímu mohou být uplatněny prostřednictvím evropské platformy.

Stížnost lze podat prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS

Využití alternativního řešení sporu šetří peníze a čas, protože stížnost bude vyřízena do 90 dnů a bez značných finančních výdajů.

V případě jakýchkoli problémů nás kontaktujte mailem na info@urbanbrands.cz nebo telefonicky na +421 917 179 222.

Přejeme Vám příjemné nakupování v našem internetovém obchodu!